Eventyrernes Klub var på lørdags besøk hos oss.
I går var det gjestebud i våre lokaler. Tramp og eventyrere fra Eventyrernes Klub, som egentlig heter The Adventurers' Club of Denmark var på besøk. De ble ønsket velkommen etter som de kom. Espen var den perfekte barkeeper som serverte bobler og fylte på ved behov, pratet med gjestene og tok imot bestillinger. Kasse- og betalingssystemet var det flere som studerte.
Tre rettes middag av beste kvalitet ble laget av kokkene Bjørn og Angelica på kjøkkenet. Angelica må sies å være "en av gutta." Hovedretten var torsk på restaurant vis. Knallbra.
Utveksling av taler, historier og gaver som hør og bør.
Det ble verdenspremiere på to akevitter:
Amundsen Aquavit basert på Amundsens notater fra Uranienborg på Svartskog som en av våre gjester hadde funnet i skrivebords skuffen til Roald Amundsen. Navnet ble selvsagt: Amundsen Aquavit og produsert i et mindre opplag av Bjørn Harvig og Anders Bilgram.
Enehøyes Dråper ble brent i et bitte lite opplag og tappet på nummererte flasker. Urter fra det høye nord på Grønland ga smaken til denne. Flasken på bildet er nr. 5 av 18 flasker!
En Trambror ringte meg midt på natta. Han hadde glemt å betale i sin salongrus mens han var på besøk. Slikt hender også på den beste vestkant. Frykt ikke sa jeg, Regningen kommer på mail. God natt.
Det er gjestene som skal hedres ved besøk.

Vi fikk litt av en kveld! Jeg så bare glade gjester. Takk for referat Per.