Clubkveld uten gjester
I går var det en ren Clubkveld: Styeresaker ble framlagt og diskutert. Enkelte praktiske spørsmål og løsninger ble det pratet om.
Tampbrødre på tur og hilsninger på hjemmesiden: Postkort derimot er fortsatt store greier. Styret må lese / bruke hjemmesiden aktivt og hilse fra Trampbrødre som legger inn korte innlegg når de er på tur. Ingen respons = ingen innlegg. Det var også noen innlegg om kjøkken og mangler på serveringsutstyr. Detter er kjent fra tidligere for Styret har tidligere mottatt beskjed, bl.a. om bestikk, glass m.m. fra meg. Jeg eller andre skal ikke holde orden på Styrets papirer. Noe ble løst der og da med innspill fra enkeltpersoner. Bra.
Hvorfor reiser noen til Yemen ble det spurt om, men de som spør kan jo lese boken "Det lykkelige Arabia" som handler om den danske ekspedisjonen på 1760 tallet. En god inspirasjon for å reise til Yemen. Petter og jeg har nettopp reist gjennom deler av Yemen. Vi fortalte svært kort om vår siste tur.
På menyen var det gulasj á la Johnny. Gulasj´n ble servert med ris. Asiatisk vri? Den smakte bra. En liten kaktebit til kaffen og Ole Bjarne spanderte kaffetilbehøret. Tusen takk Ole Bjarne.