top of page

Kommentarer, spørsmål og svar

Offentlig·2 medlemmer

Kåseri i nøden ånd

Hei til Styret!

Jeg takker for et flott kåseri av vår Trampesjef i går!

Det oste av kunnskap og engasjement, og ikke minst følelse for et land som er så vanvittig imponerende på så mange vis. Jeg vil anmode styret/Øyvind om å anbefale boken "Balansekunst" (av Rohinton Mistry) til medlemmene.

Det er imidlertid en annen grunn til min melding i dag.

Jeg er blitt informert om at maten var meget velsmakende, takk til "kokken" for vel oppfylt ønskebestilling.

Noen av oss fikk ikke mat, jeg var blandt dem.

Poenget mitt er: Det var ikke "kokken" som hadde laget for lite mat!

Det jeg opplevde under serveringen sto i sterk kontrast til budskapet i forederaget! NB/OBS!

Her forsynte, angivelige veloppdragne og oppegående herrer, seg som hyener. At veldig mange tok mer enn dobbelt porsjon er ingen overdivelse! Dette er skammelig oppførsel! Og sannsynligheten for at "Kokken" får skylden er stor. (Vanlig mengde kjøtt i en voksen porsjon er 180 - 200 g/p. Det er sikkert det kanlylen til kjøkkennet er basert på. Når mange (ikke kun noen) forsyner seg med dobbelt av dette, er ikke resultatet så veldig overraskende.

Jeg gikk fra selskapet i frustrasjon, ikke fordi jeg ikke fikk mat, men av vemmelse for det jeg opplevde av grådighet. Jeg betalte ikke min regning, den får dere vurdere, men "middagen" bør strykes.

Trampehilsen,

Jan-Georg

1129

23 visninger
Matz Lonnedal Risberg
Matz Lonnedal Risberg
for 6 døgn siden

Jeg har oplevd ikke å få plass ved bordet en gang, fordi folk som ikke hadde meldt seg på møtet hade lagt beslag på de siste plassene.

Om

Få svar og del kunnskap

bottom of page