DET ER I MOTBAKKE DET GÅR OPPOVER
En sommer har gått siden jeg fylte 75 den 5. Juni, og fikk en hyggelig hilsen fra gjengen i Travellers. Tusen takk!!
Hilsenen fra kreftlegen på Diakonhjemmet var ikke like ok, da han ringte 20. juni og kunne meddele blod- og benmargskreft. Noe jævla dritt!! Jeg hadde da vært dopet på morfin en halvannen måneds tid, og satte igang egen kur - ønsker ikke cellegift I første omgang. Nå dreier det seg om alternativ behandling, og smertene i "episenteret" i brystet er 95% borte. Det går altså fremover - hvertfall mentalt. Har rukket å vinne pokalseilasene på Hankø i slutten av juni, og fått 4 uker nedover Sørlandskysten og besøkt en drøss venner.
Men, den menyen jeg nå praktiserer er ikke forenlig med hva den glimrende kokken i Josefinegaten stiller opp med, og dessuten har jeg ikke drukket annet enn vann siden 20. juni, og da er jeg vel uansett diska.....???
God høst til dere alle - jeg kommer tilbake!!!
Gode hilsener fra Steff Herbern
Dette visste jeg ikke! Og da skjønner jeg jo også hvorfor det er lenge siden sist du besøkte oss her i TC - faktisk da du holdt spennende foredrag om å være mannskap og seiler venn med Olav 5.
På vegne av Cluben, tør jeg vel nesten si, alt godt til deg. God bedring. Du har kreftene med deg. Og stikk innom oss og si hei en onsdag.
Øyvind